شهرهاي قشم به خطوط ريلي سراسري متصل مي‌شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شهرهاي قشم به خطوط ريلي سراسري متصل مي‌شوند
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 30
نویسنده : مولوی
مدير عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شهرهاي قشم، لافت و باسعيدو به شبکه سراسري ريلي کشور متصل مي شوند.

به گزارش مهر، سيد رضا موسوي صبح يکشنبه در حاشيه افتتاح فاز دوم پروژه بزرگراه خليج فارس در جمع خبرنگاران گفت: با اجراي طرح بزرگ پل خليج فارس و ايجاد شبکه ريلي از سرزمين اصلي به جزيره قشم شهرهاي اين جزيره به شبکه سراسري ريلي متصل خواهند شد.

وي بيان داشت: شبکه ريلي با اتصال به جزيره قشم مي تواند در توسعه گردشگري و صنعتي نقش موثري داشته باشد.

موسوي با اشاره به توسعه بزرگراهها در جزيره قشم با توجه به توسعه اقتصادي و گردشگري اين جزيره خاطرنشان کرد: اتوبانها و بزرگراههاي کنوني جوابگوي ظرفيت کنوني جزيره قشم نيست و از سالهاي گذشته طرح ساخت بزرگراههاي مهم در اين جزيره آغاز شده است.

وي افزود: طرح بزرگراه خليج فارس بين شهر قشم در انتهاي شرقي جزيره قشم تا بندر لافت به طول 57 کيلومتر طراحي شده است.

موسوي اظهار داشت: براي عبور از دريا و اتصال اين بزرگراه به سرزمين اصلي پل بزرگي به طول 1.5 کيلومتر در لافت که نزديکترين محل به سرزمين اصلي است، پيش بيني شده است.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بزرگراه خليج فارس علاوه بر نقش مهمي که درتوسعه اقتصادي جزيره قشم به واسطه ارتباط مستقيم زميني با سرزمين اصلي خواهد داشت با توجه به امکانات بالقوه طبيعي بندر کاوه مسير حمل و نقل کالا براي استفاده از بندر يادشده را در تامين نيازهاي سرزمين اصلي فراهم خواهد ساخت از اين رو اين طرح يک طرح مهم ملي محسوب مي شود.

وي خاطرنشان کرد: قطعه دو بزرگراه خليج فارس به طول 4.8 کيلومتر از دانشگاه آزاد تا سه راهي لافت مي باشد که قطعه سه و قطعه چهار هم در فازهاي بعدي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

وي همچنين با اشاره به توسعه بزرگراههاي اين جزيره خاطرنشان کرد: بزرگراه ديگري به طول 60 کيلومتر در جنوب جزيره قشم مورد مطالعه و طراحي قرار گرفته که از سال 90 با برگزاري مناقصه پيمانکار انتخاب و در فاز اول 10 کيلومتر از اين پروژه آغاز به ساخت خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: